מה המטרה בדיוור?
דיוור לרשימת תפוצה הוא הכלי החזק ביותר. הרעיון שמתעניין נכנס לאתר מקבל מתנה באופן של מדריך או סרטון וכד', משאיר את הפרטים ונכנס לרשימת הדיוור. באופן הזה הוא לומד להכיר את המומחיות שלנו ופתוח יותר להצעות מכירה שלנו.
דיוור חשוב נוסף הוא לרשימת הלקוחות שלנו- שימור לקוחות כדי שנישאר בתודעה של הלקוח, כדי שהוא ירגיש שקיבל ערך הרבה מעבר למה ששילם- חשוב לשמור איתו על קשר.
הרבה יותר קל למכור פעם נוספת ללקוח קיים , מלמכור ללקוח חדש, ולכן חשוב מאוד להיות בקשר עם הלקוחות שלנו ולדוור להם.
אז איך עושים את זה?
באמצעות חברת דיוור מצויינת שעליה אני אדגים את העבודה.
חברת דיוור איכותית ובמחירים נוחים VIPLUS
עד 200 נרשמים בחינם. המחיר אח"כ ל500 הוא 45 ש"ח לחודש או לפי מס' המיילים.
המערכת אינטואטיבית וקלה מאוד ותמיכה מצויינת בטלפון.
שלב 1- יצירת רשימת הלקוחות.
יצוא רשימת אנשי הקשר שלנו מג'ימייל:
נכנסים לג'ימייל< אנשי קשר< עוד > לייצא
לבחור באפשרות השניה של CSV לOUTLOOK
מיון הרשימה ופילוח ללקוחות קיימים
נכין לנו קבצים נפרדים באקסל של לקוחות קיימים, מתעניינים וכד'.
את קובץ האקסל צריך לשמור כסוג ( CSV (comma delimited
יבוא הרשימה למערכת הדיוור :
נפתח את תוכנת הדיור < VIPLUS יבוא אנשי קשר> נעלה את הקובץ ונגדיר את השדות, נבחר לאיזו רשימה לייבא את השמות.
לראות את רשימות התפוצה- נלך לרשימות.
לראות את פרטי אנשי הקשר- נלך לאנשי קשר.
שלב 2- כתיבת המייל
מכתבים> צור מכתב > בחר תבנית .
העריכה מאוד אינטואטיביות.
עומדים על הטקסט או התמונה וניתן לערוך.
עיפרון- סמל של עריכה.
פלטת צבעים- עיצוב
בצד שמאל יש אייקון של בלוק לגו- שמאפשר הכנסת בלוק מכל סוג שהוא למכתב.
לאחר סיום הכתיבה והעיצוב יש לבחור את הרשימה שאליה נשלח את המייל ולכתוב כותרת חזקה ומושכת.
נשלח אלינו את המייל לבדיקה ונמשיך לשלב הבא- למשלוח עצמו
סדרת מסרים
שיגור אוטומטי> סדרת הודעות> לבחור את הרשימה >צור מכתב
עובדים בדיוק כמו במכתב רגיל, רק כאן מגדירים את המיקום בסדרה ואת ההפרש של הזמן מהשליחה הקודמת.
לאחר שיצרתי מכתב בסגנון מסוים, אני אשמור אותו כתבנית- בלחיצה על הדיסקט באייקונים שבצד שמאל.
רק אחרי שהסדרה תהיה מוכנה אני אבחר להפעיל אותה.
מי שרשום יקבל אותה אוטומטית, וכן מי שאני אכניס לרשימה.
איך להכין טופס כדי שמי שירשם בו יצטרף לרשימה?
יצירת לידים> טפסים מוטמעים לאתרים> הוספת טופס מוטמע לאתר.
לעצב את הטופס .
בהגדרות בוחרים את שם הטופס ומה יהיה רשום בכפתור, ובעיצוב- את הצבעים , הגדלים והפונטים.
הפריסה של הטופס- אם זה שדה מעל שדה או אחד ליד השני.
ניתן לבחור את הרוחב של הטופס ע"י גרירה של המחוונים בסרגל העליון.
לא לשכוח למלא את הודעת תודה.
בהגדרות נשים את הקישור של העמוד שבו נטמיע את הטופס ונבחר לאיזו רשימה יצטרפו הנרשמים.
לאחר שהטופס מוכן: נלחץ על אפשרויות פרסום כדי לקבל את הקוד ולהטמיע אותו בעמוד הנחיתה או באתר שלנו.
איך ליצור דף נחיתה?
יצירת לידים> דפי נחיתה> הוסף דף נחיתה
בחירת תבנית, הזנת תכנים ועיצוב בדיוק כמו במכתב.
לא לשכוח את הודעת התודה, ובהגדרות לאיזו רשימה הנרשמים יצטרפו.
לחיצה על אפשרויות פרסום- תתן לנו את הקישור של דף הנחיתה על מנת לשלוח את הקישור הזה לרשימה שלנו, ללקוחות, בשיתופי פעולה וכד'.
בהצלחה!
אם את רוצה לתכנן ולבנות את אסטרטגיית הדיוור, את מוזמנת לפנות אלי למייל: [email protected] או לנייד: 052-7612633